INHOUD TRAININGEN

1

PERSONAL TRAINING

Als je meer ruggensteun denkt nodig te hebben, zijn onze PT sessies iets voor jou. Na een 1 op 1 gesprek worden realistische doelen gesteld. Deze doelen zijn steeds te overzien en nog belangrijker: haalbaar. Het voordeel van PT is o.a. dat je door de extra persoonlijke aandacht de oefeningen goed leert uit te voeren. Je trainingsschema wordt afgestemd op eventuele blessures en op je wensen. Door de persoonlijke begeleiding word je vaak wat extra uitgedaagd. Zo zie je sneller resultaat van je inspanningen.

2

FIT staat voor ‘Fast Intense Training’. Tijdens de FIT-lessen maken we gebruik van verschillende materialen. Je eigen gewicht, kettlebells, dumbbells, zandzakken, suspension trainers, elastieken, stangen, battleropes, balanstrainers en zelfs autobanden!

De bewegingen zijn functioneel en activeren spiergroepen die je vaak gebruikt in het dagelijks leven. Elke training is anders; het lichaam steeds verrassen geeft nu eenmaal een groot trainingseffect en zo blijft de training altijd afwisselend en uitdagend.

3

 FIT & BIKE is meer dan fietsen. FIT & BIKE is een pittige training gericht op het verbeteren van je conditie. De training is goed voor een sterk hart, het vergroten van je longinhoud, een goede bloedsomloop en soepele, sterke spieren

4

Spinning lijkt op fietsen. Maar het is zoveel meer dan dat. Een uur lang ga je helemaal los op de muziek. Berg op, berg af. Hard fietsen, staand fietsen, klimmen. Alle facetten van het fietsen komen aan bod, behalve de lekke band. Een echte calorieënknaller!

5

Bij de FIT & Boks mix wordt veel aandacht besteed aan de juiste techniek. Zo voorkom je blessures. Traditionele boks technieken worden afgewisseld met een flinke dosis cardio.

6

Sportvasten is een 10-daagse effectieve training waar je switcht van suiker naar vetverbranding. Hierdoor val je snel af, word je energieker en fitter!